Τι χρειάζεται κάθε επιτυχημένη Email Μάρκετινγκ Καμπάνια;

Τι χρειάζεται κάθε επιτυχημένη Email Μάρκετινγκ Καμπάνια;

Το Email μάρκετινγκ είναι ένας συνδυασμός χαμηλού κόστους και υψηλής απόδοσης. Τι μπορεί να θεωρηθεί μια επιτυχημένη email μάρκετινγκ καμπάνια, έχει πολλές παραμέτρους. Αν ενδιαφέρεστε για το Email μάρκετινγκ τότε ίσως έχει πέσει το μάτι σας σε ένα εξαιρετικό άρθρο για στατιστικά και αν όχι σας προτείνουμε να το διαβάσετε: Το Email Μάρκετινγκ προσφέρει ROI στο 4400%.

Το μεγάλο ερώτημα βέβαια είναι, ποια είναι η δική σας ROI (Απόδοση Επένδυσης) στο email μάρκετινγκ. Αν δεν γνωρίζετε τι σημαίνει ROI, ανατρέξτε εδώ.

Αν δεν βρίσκεστε κοντά στο μαγικό 4400%, συγχαρητήρια, έχετε πολλά περιθώρια για να βελτιώσετε τα αποτελέσματά σας. Το μεγάλο θέμα όμως είναι, τι χρειάζεται κάθε επιτυχημένη Email Μάρκετινγκ Καμπάνια για να έχει καλά αποτελέσματα;

Increase ROI statistics from your Email Marketing Campaign

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε την απόδοση του email μάρκετινγκ σας;

Αντί να προσπαθείτε να βελτιώσετε το email μάρκετινγκ στο σύνολό του, είναι καλύτερο να το χωρίσετε σε τμήματα και να βελτιώσετε κάθε ένα από αυτό ξεχωριστά.

Ο τρόπος αυτός εργασίας έχει 2 πολύ μεγάλα πλεονεκτήματα:

•           Δίνετε μεγαλύτερη προσοχή στις λεπτομέρειες
•           Ξέρεις ποια αλλαγή παράγει τα αποτελέσματα

Ας “σπάσουμε” λοιπόν το email μάρκετινγκ σε τέσσερις ξεχωριστούς τομείς. Καθένας από αυτούς τους τομείς όταν βελτιωθεί, θα συμβάλλει στην επιτυχία του μάρκετινγκ σας:

1.        Καλύτερες σελίδες προορισμού (Landing Pages)
2.         Περισσότεροι συνδρομητές (Subscribers)
3.         Καθαρές Λίστες Email (Mailing Lists)
4.         Δοκιμαστική αποστολή Email (Email Tests)

Ας ξεκινήσουμε με κάθε μία από αυτές τις τέσσερις περιοχές για να δούμε, πώς μπορείτε να εργαστείτε πάνω τους, για να επιτύχετε μια καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI).

1. Δημιουργήστε καλύτερες Σελίδες Προορισμού (Landing Pages)

Οι σελίδες προορισμού είναι ένα τεράστιο θέμα για να χωρέσει μέσα σε λίγες γραμμες. Ωστόσο, αυτό είναι το ελάχιστο που θα πρέπει να γνωρίζετε κατά το σχεδιασμό ή τη βελτίωση των σελίδων προορισμού σας.

Η απόδοση των σελίδων προορισμού σας, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την απάντησή σας στις ακόλουθες ερωτήσεις, που έχει κάθε επισκέπτης της ιστοσελίδας σας:

1.         Ενδιαφέρομαι για το “Χ”. Η ιστοσελίδα σας έχει “Χ” ;
2.         Πολλές τοποθεσίες έχουν “Χ”. Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσω το “X” το δικό σου ;

Αυτό το “Χ”, είναι το προϊόν που προσφέρετε: ένα μάθημα, ένα ζευγάρι παπούτσια, ένα ηλεκτρονικό βιβλίο, η δοκιμαστική έκδοση ενός λογισμικού, ένα πακέτο καραμέλες, μια συγκεκριμένη πληροφορία…οτιδήποτε.

Η σελίδα προορισμού είναι η πρώτη εντύπωση και αλληλεπίδραση των επισκεπτών με την εταιρία σας, οπότε βεβαιωθείτε ότι κρατάτε τους επισκέπτες σας ευχαριστημένους. Βεβαιωθείτε ότι βλέπουν την καλύτερη πλευρά σας, γιατί κατά πάσα πιθανότητα δεν θα έχετε δεύτερη ευκαιρία.

Οι σελίδες προορισμού μπορούν επίσης να είναι αναδυόμενα παράθυρα που έχετε στον ιστότοπό σας ή σε συνδέσμους email. Είναι σημαντικό να διατηρήσετε τις σελίδες προορισμού και τα αναδυόμενα παράθυρα δωρεάν, και “to the point” για τους επισκέπτες σας.

Και εξηγούμε το γιατί…

Ας υποθέσουμε ότι διατηρείτε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για σκεύη κουζίνας, ένα εκ των οποίων είναι ένα μαχαίρι. Γνωρίζετε ακριβώς τι χρησιμότητα έχει ένα μαχαίρι. Οι επισκέπτες σας όμως δεν γνωρίζουν.

Μην τους δυσκολεύετε να βρουν το μαχαίρι, ζητώντας τους περίπλοκες ερωτήσεις, για να τους δείξετε αυτό που ψάχνουν. Κάντε εύκολο τον εντοπισμό του προϊόντος.

Μετά ακολουθεί το θέμα των αναδυόμενων παραθύρων: πώς θα τα χρησιμοποιήσετε;

Υπάρχουν διάφοροι τύποι αναδυόμενων παραθύρων και κάθε αναδυόμενο παράθυρο έχει τη δική του δυναμική.

Τα αναδυόμενα παράθυρα χρησιμοποιούνται ως επί το πλείστον για τη δημιουργία μιας Mailing List. Είναι σημαντικό να δώσετε στους επισκέπτες σας, έναν καλό λόγο για να εγγραφούν.

Δείτε ένα παράδειγμα του Neil Patel.

Neil Patel Pop up Example Image

2. Αποκτήστε περισσότερους συνδρομητές (Subscribers)

Πολλοί μαρκετίστες πιστεύουν, ότι οι συνδρομητές χρειάζονται μόνο για περισσότερη επισκεψιμότητα στο WebSite τους – και κατ’ επέκταση σε περισσότερες δουλειές και συμφωνίες.

Αυτή βέβαια είναι η μισή ιστορία…

Χρειάζεστε περισσότερους συνδρομητές για διάφορους λόγους. Ένας από τους οποίους είναι, για την επιτυχημένη email μάρκετινγκ καμπάνια σας.

Η αύξηση της λίστας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, συμβάλλει στην αύξηση των πιθανών πελατών σας. Οι πελάτες είναι δυνητικοί πελάτες που μπορούν να γίνουν βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα, αγοραστές του προϊόντος σας. Περισσότεροι συνδρομητές δεν είναι μόνο ένας αριθμός που μπορείτε να καυχιέστε, αλλά η ευκαιρία να δείτε τα πιθανά έσοδα σας να αυξάνονται όπως επίσης και μια κοινότητα ανθρώπων για να χτίσετε μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους, με την πάροδο του χρόνου.

Δείτε παρακάτω μερικούς από τους πολλούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερους συνδρομητές:

1.           Δημιουργία δωρεάν ανταποδοτικού περιεχόμενου: Δημιουργήστε ένα ενδιαφέρον περιεχόμενο που κεντρίζει το ενδιαφέρον και το οποίο θα προσφέρετε δωρεάν στους επισκέπτες σας, με αντάλλαγμα την εγγραφή τους στη λίστα σας.

2.           Σχεδιάστε ένα κουίζ: Προσκαλέστε τους επισκέπτες σας να απαντήσουν σε ένα κουίζ και δώστε τους τη δυνατότητα να εγγραφού στη λίστα σας ώστε να τους αποστείλετε στο τέλος τα αποτελέσματα του κουίζ μαζί με κάποιο ενδιαφέρον περιεχόμενο.

3.           Προσθέστε ένα CTA στα podcasts σας: Στην αρχή και/ή στο τέλος των podcasts, καλέστε τους ακροατές σας να εγγραφούν στη λίστα σας, ώστε να μην χάσουν τίποτα μελλοντικά από αυτά που ανακοινώνετε.

4.           Προσφέρετε μια δοκιμαστική περίοδο: Αφήστε τους επισκέπτες να δοκιμάσουν το προϊόν σας, με αντάλλαγμα τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους.

5.           Διατηρήστε τη φόρμα εγγραφής μικρή και σύντομη: Δεν χρειάζεστε πληροφορίες πέραν του ονόματος και της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του επισκέπτη. Δείτε για παράδειγμα τη φόρμα εγγραφής που χρησιμοποιεί το QuickEmailVerification.

Contact Form to collect client emails

3. Διατηρήστε καθαρή την Mailing List σας

Το να έχετε μια μεγάλη λίστα με emails είναι καλό, αλλά οι έμπειροι μαρκετίστες θα σας πουν ότι δεν είναι αρκετό.

Μια λίστα αλληλογραφίας με διευθύνσεις emails κακής ποιότητας, πληγώνει την φήμη σας και τις υπηρεσίες σας, καθώς πολλά από τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, θα προσγειώνονται στο φάκελο Spam αντί για τα κανονικά εισερχόμενα (Inbox). Η φήμη σας υποφέρει εξαιτίας του οικοσυστήματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που αρχίζει να υποπτεύεται ότι είστε spammer και όχι κανονικός χρήστης.

Η ιδανική λύση για αυτό το πρόβλημα είναι να καθαρίζετε τακτικά τους καταλόγους αλληλογραφίας σας. Ένα εργαλείο ελέγχου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα αφαιρέσει τις διευθύνσεις αυτές που έχουν λήξει, είναι μίας χρήσης ή μη αποδεκτές. Αν αναρωτιέστε γιατί να επαληθεύσετε τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των επισκεπτών σας, θυμηθείτε ότι η καθαρή λίστα είναι ένα από τα πιο σίγουρα εκείνα κομμάτια, για να βελτιώσετε την απόδοση της καμπάνιάς σας.

Στο τέλος της επαλήθευσης, θα έχετε μια καθαρή λίστα που όχι μόνο είναι ασφαλής για αποστολή μηνυμάτων, αλλά θα σας δώσει επίσης μια θέση στο φάκελο εισερχομένων μηνυμάτων του κάθε πελάτη σας.

Maintain and clean your mailing list

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, πολλές διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πεθαίνουν κάθε χρόνο όταν οι άνθρωποι εγκαταλείπουν τη δουλειά τους ή μετακινούνται σε έναν άλλο οργανισμό και ούτω καθεξής. Ως αποτέλεσμα, είναι καλή ιδέα, να καθαρίζετε κάθε χρόνο τη λίστα των emails που διατηρείτε.

4. Δοκιμάστε τα μηνύματα σας προτού πατήσετε Αποστολή

Ακόμα και αν η λίστα σας είναι μικρή (πχ. 100 emails), δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να κάνετε λάθη. Αυτό συμβαίνει επειδή και μόνο ένα λάθος, καταλήγει να είναι ορατό σε 100 οθόνες!!!

Με άλλα λόγια, κάθε λάθος που κάνετε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, πολλαπλασιάζεται με τον αριθμό των emails στη λίστα σας. Αυτός είναι και ο λόγος ο οποίος δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να κάνετε λάθη στο email σας. Αυτό είναι που θέλετε να ελέγξετε ξανά και ξανά και ξανά, προτού να πατήσετε το κουμπί Αποστολή.

Ακολουθούν μερικά από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να ελέγξετε, προτού στείλετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

1.         Οι εικόνες (αν υπάρχουν) φαίνονται σωστά;
2.         Πώς φαίνεται ένα email σε διαφορετικούς email clients (Outlook, Gmail…);
3.         Λειτουργούν σωστά όλοι οι σύνδεσμοι που υπάρχουν στο μήνυμα σας;
4.         Είναι το περιεχόμενο του μηνύματος σας ύποπτο για spam;
5.         Υπάρχουν προβλήματα κατά την προβολή του μηνύματος σε φορητές συσκευές (Κινητά, tablets…);
6.         Η IP από την οποία στέλνετε τα emails σας;
7.         Έχετε στη διάθεσή σας τα αρχεία SPF και DKIM;
8.         Είναι εύκολο ο εντοπισμός του κουμπιού ή του CTA συνδέσμου;
9.         Το κουμπί CTA λειτουργεί σωστά;
10.       Πόσο καλό είναι το θέμα (Subject) που έχετε ορίσει στο μήνυμά σας;

Συμπέρασμα

Όπως όλα τα άλλα κανάλια μάρκετινγκ, έτσι και το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιλαμβάνει πειραματισμούς, μετρήσεις και βελτιώσεις. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι λεπτομέρειες έχουν σημασία όταν προσπαθείτε να βελτιώσετε την απόδοση της καμπάνιας μάρκετινγκ μέσω Email.

Ξεκινήστε εστιάζοντας στη δημιουργία καλύτερων Landing Pages και να βελτιώσετε τα αναδυόμενα παράθυρά σας. Ο επόμενος στόχος σας είναι να αποκτήσετε περισσότερους συνδρομητές, χωρίς να ξεχνάτε ότι η ποιότητα της λίστας των emails που θα συγκεντρώσετε είναι κρίσιμη. Βεβαιωθείτε ότι καθαρίζετε τακτικά τις λίστες αλληλογραφίας σας. Τέλος, δοκιμάστε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα στείλετε, προτού πατήσετε το κουμπί Αποστολή.

Επικοινωνήστε μαζί μας στην MightyBytes μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας, για να σχεδιάσουμε τώρα το δικό σας WebSite και να ξεκινήσετε τη δική σας, επιτυχημένη email μάρκετινγκ καμπάνια.

Close Menu