Έρευνα: Ποια Keywords στο YouTube έχουν τα περισσότερα Views;
youtube

Έρευνα: Ποια Keywords στο YouTube έχουν τα περισσότερα Views;

Μια νέα έρευνα είδε το φως της δημοσιότητας, η οποία βασίζεται στα πιο δημοφιλή βίντεο του YouΤube του 2019 και μας αποκαλύπτει τις λέξεις-κλειδιά οι οποίες χρησιμοποιούνται περισσότερο. Ποια όμως είναι αυτά τα Keywords στο YouTube που έχουν τα περισσότερα Views;

Το Pew Research Center δημοσίευσε μια ανάλυση για κάθε βίντεο του YouTube το οποίο δημιουργήθηκε και ανέβηκε την πρώτη εβδομάδα του 2019 από κανάλια με πολύ μεγάλο αριθμό συνδρομητών όπου τα καθιστά και τα πλέον δημοφιλή.

Correct keywords on videos bring more subscriptions

Για τους σκοπούς αυτής της μελέτης, ένα δημοφιλές κανάλι ορίζεται αυτό με τουλάχιστον 250.000 συνδρομητές. Σύμφωνα με στοιχεία υπάρχουν περίπου 43.770 κανάλια που καλύπτουν αυτόν τον αριθμό συνδρομητών.

Η συγκεκριμένη μελέτη αναλύεται σε τρία μέρη, αλλά θα ασχοληθούμε μόνο με το τρίτο μέρος, το οποίο έχει και τη μεγαλύτερη σύνδεση με το SEO.

Το τρίτο μέρος της ανάλυσης επικεντρώνεται σε λέξεις-κλειδιά τα οποία βρίσκονται στους τίτλους των βίντεο και στις περιγραφές τους.

Ποια είναι όμως αυτά τα Keywords με τα πιο πολλά Views;

Το Pew Research Center κατέγραψε μια λίστα με 20 λέξεις-κλειδιά στους τίτλους βίντεο του YouTube που σχετίζονται με τη αύξηση στις προβολές ενός βίντεο.

Τα Keywords στο YouTube που έχουν τα περισσότερα Views είναι:

  1. Fortnite
  2. ASMR
  3. Slime
  4. Rainbow
  5. Prank
  6. Worst
  7. NFL
  8. Makeup
  9. Moment
  10. Wrong
  11. Eating
  12. PubG
  13. NBA
  14. Ultimate
  15. Hack
  16. FIFA
  17. Player
  18. Mystery
  19. Insane
  20. Roblox

Όπως βλέπετε και στην πιο πάνω λίστα, η λέξη-κλειδί Fortnite συνδέθηκε με τη μεγαλύτερη αύξηση προβολών βίντεο από όλες τις υπόλοιπες που εξετάστηκαν στην έρευνα που έγινε. Επίσης ήταν και η πιο συνηθισμένη στις αναζητήσεις από όλες όσες βρίσκονται στη λίστα.

Κατά την εξέταση των λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιούνται στους τίτλους και στις περιγραφές των βίντεο του YouTube, η μελέτη ανακάλυψε και μια άλλη κοινή πρακτική μεταξύ των καναλιών με υψηλό αριθμό συνδρομητών.

Videos have more views when the shares on social media

7 στα 10 βίντεο είναι διασυνδεδεμένα (cross-linked) με άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Οι πιο κοινές κοινωνικές πλατφόρμες ήταν το Twitter (58% όλων των βίντεο), το Facebook (51%), το Instagram (50%) και το Snapchat (9%).

Με βάση τα δεδομένα αυτά, η μελέτη καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η διασύνδεση σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, σχετίζεται με υψηλότερες μετρήσεις προβολής συνολικά.

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για την συγκεκριμένη έρευνα μπορείτε να ακολουθήσετε τον σύνδεσμο εδώ.

Close Menu